Vremea din ultimul timp ne-a cam jucat feste şi chiar dacă am sperat ca în weekend soarele să revină la sentimente mai bune acesta a fost zgârcit în raze…aşadar, fie am fost nevoiţi să facem slalom printre stropii reci de ploaie, fie ne-am adăpostit în casă cu o ceaşcă de ceai fierbinte în mână şi cu multă nostalgie în suflet. Eu una mărturisesc că abia aştept să apară soarele şi pe strada mea, la propriu, deoarece  m-am ales cu o răceală de toată frumuseţea.

Şi fiindcă acest început de săptămână mă ţine în casă şi deja m-au năpădit amintirile din vară, vreau să vă arăt azi loc tare drag mie, de care mă leagă foarte multe amintiri şi anume Vadu Crişului. Pentru cei care încă nu ştiţi este vorba despre o comună din judeţul Bihor aflată la aproximativ 50 km de Oradea şi 100 km de Cluj Napoca.

Natură
Lacul fără fund

Probabil mulţi dintre voi aţi auzit sau chiar aţi vizitat locul respectiv mai ales pentru Cascadă şi Peştera care se află aici, dar nu ştiu câţi dintre voi aţi aflat că odată cu inaugurarea noului pod traseul până la cascadă se poate parcurge acum destul de uşor, pe partea stângă a Crişului şi durează aproximativ 30 de minute. Eu am făcut această drumeţie în ultimul weekend din luna august şi în ciuda faptului că drumul prin pădure a fost frumos trebuie să mărturisesc că a  fost şi destul de aglomerat fiindcă s-au sărbătorit 102 ani de la descoperirea Peşterii.

Acest lucru nu m-a descurajat și după ce am coborât la Cascadă să fac câteva poze am vizitat iarăși Peștera. Prețul unui bilet pentru adulți este de 5 lei, iar pentru grupuri de minim 8 persoane puteți opta pentru un tur cu ghid. Mai vreau să vă spun că atât Peştera Vadu Crişului cât şi Cascada cu întreg defileul au fost declarate rezervaţie naturală încă din anul 1955.

Mai jos aveți câteva poze care sunt sigură că vor convinge că merită să dați o fugă până la Vad, dacă nu aţi făcut-o deja, atunci când vremea va fi mai prietenoasă.

Vă pup!

DSC_1093
Pe traseu
DSC_1025
Defileul Crişului Repede
DSC_1037
Cascada
DSC_1075
Cascada
DSC_1083
Peştera Vadu Crişului
DSC_1090
Peştera Vadu Crişului

DSC_1069 DSC05931

DSC09751

DSC05947DSC09750

