“I will honor Christmas in my heart, and try to keep it all the year.” ― Charles Dickens

santa

Hello people, am fost cam aglomerata in ultimul timp, desi nimic nu justifica absenta mea de pe blog.

Anyway, azi povestim despre cea mai frumoasa perioada din an, din punctul meu de vedere, Craciunul.Eu iubesc aceasta sarbatoare din foarte multe motive …unul dintre ele ar fi zapada, care din pacate lipseste cu desavarsire in ultimul timp…

Of si mai e atat de putin timp pana la Craciun si eu mai am atatea de facut…

Voi ati impodobit bradul, v-ati gandit ce meniu veti pregati sau ce cadouri urmeaza sa daruiti?

Anul acesta nu mi-au iesit toate cum imi doream, in sensul ca desi mi-am propus sa nu las totul pentru ultimul moment chiar asa s-a intamplat si uite-ma cu agenda super plina… ca si sacul Mosului…

Inafara de impodobit bradutul, nu am mai reusit sa fac mare lucru…motiv pentru care, ca sa imi fie mai usor cu decoratul am cautat pe internet tot felul de idei…let’s have a look…

deers

lots

rustictreewhite tree

Voi cum va decorati bradul anul acesta? Mergeti pe o culoare, doua sau multicolor? Eu m-am hotarat destul de greu…

Mai jos gasiti si cateva idei despre cum puteti decora ferestrele sau intrarea principala…eu am de gand sa aleg  ceva simplu si de efect…

windowdecodiyoutside

reindeers
Paper reindeers

Anul acesta pentru masa de Craciun cu siguranta voi alege alb…

In ceea ce priveste meniul, recunosc ca eu voi fi responsabila cu dulciurile si m-am gandit ca pe langa traditionalul cozonac cu nuca si cu mac vreau sa fac turta dulce si crackle cookies…

crackle
Chocolate crackle cookies
cupcakes
Frozen Cupcakes
ginger bred
Gingerbread

cookies

flakes

 

turta

Ce simplu a fost nu-i asa?

Mai ramane doar…goana dupa cadouri..!

Acestea fiind spuse va doresc Sarbatori Feicite!

 

Photos: Pinterest

