2016

“We changed again, and yet again, and it was now too late and too far to go back, and I went on. And the mists had all solemnly risen now, and the world lay spread before me.” Charles Dickens

Hello world! Welcome 2016…Wish you all a wonderful year!

Cu fiecare an ce se scurge simt ca nu mai am timp sa fac tot ce imi propun, timpul nu mai are aceeasi valoare ca si altadata, nu se opreste deloc, alearga grabit numai el stie incotro…de aceea, de multe ori, la finalul anului balanta atarna mai greu in partea cu dorinte neindeplinite sau obiective neatinse…cunoasteti sentimentul?

Anul acesta mi-am propus sa incerc sa realizez niste obiective legate de pasiunile mele, e drept cam multe la numar, dar am ales sa ma limitez la 5 dintre ele, si sper sa reusesc sa le indeplinesc…

 

1.Sa urmez un curs de fotografie

Nu imi amintesc exact cand s-a nascut pasiunea mea pentru fotografie si nici nu stiu de la cine am mostenit-o, dar cert este ca  aparat foto am avut de cand ma stiu…cand eram copil aveam un aparat Polaroid, care exista si acum de altfel, si eram fascinata fiindca aveam pozele in cateva clipe, imi placea sa suflu peste ele si sa le scutur usor pana cand formele prindeau contur si fotografia era clara…cu anii, am achizitionat diverse aparate foto, dar anul trecut am fost cea mai fericita cand am primit un aparat DSLR…de atunci pasiunea pentru fotografie s-a acutizat ca sa zic asa, motiv pentru care m-am gandit ca nu ar fi rau sa o duc la un alt nivel si sper sa si reusesc!

picture

deermoon

2.Sa ma perfectionez in make-up

Pasiune veche, make-up-ul a fost si este o prima dragoste. In acest domeniu  deja un curs  si  un masterclass, iar anul acesta imi doresc mai mult si cu siguranta voi incerca sa aprofundez sau sa perfectionez ceea ce stiu deja. Tineti-mi pumnii!

 

3.Sa citesc mai mult

Da chiar imi doresc sa apuc sa citesc macar 30 de pagini zilnic, am cateva carti care inca asteapta cuminti sa fie descoperite, iar eu sunt curioasa sa le desopar, motiv pentru care trebuie sa imi fac timp chiar din weekend!

book quotebookbookmark

4.Sa invat ceva nou… sa ma dau cu placa

Din pacate nu am reusit sa merg la ski dupa Craciun, asa cum se imtampla de obicei, si asta datorita programului iubitului meu care a fost foarte aglomerat la sfarsitul de an, dar sper sa dam o fuga undeva la munte in februarie-martie. Si fiindca mi-a promis ca ma invata sa merg si cu placa o sa aiba ocazia sa se tina de cuvant…I hope!

winter

board

girl board

5.Travel the world

Trebuie sa recunosc ca acest obiectiv il pastrez in fiecare an si e foarte important pentru sufletul meu…probabil foarte multi dintre voi isi doresc acest lucru in fiecare an. Adevarul este ca eu nu iubesc lucrurile materiale, mie imi place sa colectionez amintiri. Nimic nu ma face mai fericita decat sa retraiesc clipe frumoase doar uitandu-ma la fotografii!

 

 

world

travel

signs

toscana

italy

norway

peru

all

Lista ar putea continua, dar am hotarat sa fiu realista si sa imi propun lucruri putine, dar realizabile asa incat anul acesta cand trag linie sa fiu multumita din toate punctele de vedere…

In rest astept ca 2016 sa ma surprinda cu surprize placute.

Have a great year everyone!

Hugs, Lu!

quotes

Pics: Pinterest

 

 

