Hello beautiful people!

Deci oficial e primavara…

Chiar daca vremea ramane destul de capricioasa, s-a mai incalzit in ultimele zile si soarele ne zambeste mai des…si pentru ca acest anotimp reprezinta o renastere sau o reinnoire si anul acesta se vor schimba multe (in bine!) in viata mea, m-am hotarat ca in perioada imediat urmatoare ma apuc de renovat.

Trebuie sa marturisesc ca desi ma decid destul de repede si in general stiu sigur ce imi doresc, de data asta imi e cam greu sa ma hotarasc…asa ca am inceput sa caut putina inspiratie pe Pinterest …

Cred ca cel mai dificil imi va fi cu dormitorul, fiindca aici imi doresc sa schimb tot, de la culoare la mobilier…si asta fiindca vreau ceva special, o oaza de liniste si relaxare, la propriu. Si pentru ca eu ma simt cel mai bine in natura si sursa de inspiratie e inepuizabila, cred ca stilul tropical-jungle e foarte potrivit.

Pana ma apuc de treaba si o sa va arat ce a iesit, va las mai jos cateva idei…

Astept sa imi spuneti ce va inspira pe voi primavara asta…

bathbath1bedroomdormitorgreenking sizeplaterelaxationroomsleeptropictropical

palmleavsjunglepalm

