quotes

Voi incepe prin a va marturisi ca nu ma dau in vant dupa nunti…e adevarat ca imi place sa ma distrez, dar nuntile…ei bine nu mi-au placut niciodata… nu stiu daca pot gasi o explicatie, pur si simplu nu ma simt in largul meu la nunti!

Totodata, cred ca pot numara pe degetele de la o mana nuntile care mi-au placut si la care m-am simtit cu adevarat bine…

Ei, anul acesta reprezinta o mare provocare pentru mine deoarece…trebuie sa imi organizez propria nunta…

Desi la inceput am fost destul de sceptica, azi pot sa spun ca sunt super incantata de ce am reusit sa pun la punct pana acum pentru marele eveniment.

Impreuna cu iubi am decis ca ne vom implica foarte mult in absolut tot, ca doar e un eveniment unic si pana la urma e momentul nostru. E drept ca avem un mic ajutor, un wedding planner, dar ideile vor fi ale noastre si ne dorim foarte mult sa iasa totul la superlativ…

Am reusit deja sa punem la punct mare parte din ce implica organizarea unei nunti, si sa stiti ca nu e treaba usoara din puntul meu de vedere.

Unul din lucrurile pe care nu le-am decis sunt decoratiunile florale si buchetul, desi in principiu cam stiu ce vreau.

Fiindca evenimentul va avea loc la mijlocul lunii septembrie cred ca e important ca acest lucru sa se reflecte si in culorile pe care le voi folosi. Totodata, e necesar sa luam in calcul locatia si culorile care se regasesc la sala, asta pentru a creea o armonie cromatica.

Am inceput sa caut idei pe Pinterest, fiindca aici gasesc absolut orice, si va las mai jos ceea ce mie mi s-a parut deosebit…

 

books
Deco books
love
Letters

quote

 

centerpiece
Pastel
deco
Purple
garden
Pink blush
table deco
White & green

 

nature
Pure nature
garden style
Clean and simple
outdoor
Outdoor
unique
Unique

fallautumn tactics

buchet
Rustic bouquet
divers
Simple but stunning
mini blue
Blue forest inspiration
mov
Marsala purple
rosu
Fall colors

Inca ceva: cred ca e important sa nu copiem evenimentele la care am luat parte si sa tinem cont ca oglinda nuntii sunt mirii si trebuie sa se reflecte acest lucru in toate detaliile.

Acestea fiind spuse sper sa va inspire pozele si astept si eu sugestii.

Wish you all a wonderful day, hugs…Lu!

 

 

