Buna dragilor,

Timpul zboara asa de repede incat abia azi am realizat cat de putin a ramas pana la Paste, cam 2 saptamani mai avem sa ne pregatim de Invierea Domnului si venirea iepurasului.

Sincer pe mine una m-a indus in eroare faptul ca anul acesta Pastele s-a nimerit sa cada chiar de 1 mai, si eu inca mai am foarte multe de facut si nici nu stiu cu ce sa incep…bine ca am cautat o gramada de idei super dragute din care am reusit sa pun in practica unele din ele si sunt foarte multumita de ceea ce a iesit.

Hai sa va arat mai jos propunerile mele in materie de decoratiuni care sa refelecte sarbatoarea care tocmai bate la usa.

Ce ziceti, va incumetati sa incercati ceva nou anul acesta?

 

Oua incondeiate si”inflorate”

In materie de „oua rosii” la noi in familie deja e traditie sa la facem cu frunze de tot felul si nu doar rosii, ci si verzi, albastre, galbene sau violet…

 

Deco casa si masa

Iepurasi, mielusei, puiuti, ramurele de salcie impletita si bineinteles oua sunt doar cateva dintre decoratiunile pe care le-am pregatit deja si care asteapta doar sa fie puse „la locul lor” cat de curand…

Deliciile Iepurasului

Uf, la dulciuri o sa imi fie greu sa ma decid fiindca vreau diversitate dar nu in cantitate mare…adica sigur voi pregati cozonac , dar inca nu stiu ce praji buna sa fac fiindca lista e cam lunga…si vreau un decor inedit! Voi v-ati decis?

Va doresc spor la pregatiri si un Paste Fericit!

Photos Pinterest

