tomorrowland

Hello, am lipsit ceva timp de pe blog fiindcă am avut tare multe pe cap ( renovări, nuntă, job), am acumulat multă oboseală și  efectiv nu m-am putut focusa pe nimic…

Ceea ce m-a pus în mișcare este festivalul la care merg peste…fix o săptămână, la Cluj…cred că bănuiți despre ce e vorba…daaaaaaaaaaaaa, UNTOLD FESTIVAL…care promite și anul acesta o atmosferă electrizantă cu cei mai renumiți dj ai lumii

Cuprinsă de nostalgia primei ediții a festivalului am început să descarc playlisturi și să caut ținute …încă nu știu sigur ce voi purta în cele 4 zile de festival, dar cu siguranță va fi comod ca să pot să mă zbânțui în voie…aaaaaaaaaaa și încă nu m-am decis care e Summer Anthemul meu!!!!!

Ca să nu mai lungim vorba vă las mai jos câteva idei de ținute și aștept să-mi spuneți care vă place cel mai mult și care e  piesa voastră favorită vara asta!

urbansalopetajeansorange

all white
White
fringed
Fringed

girlsfestival lookfest

 

 

bunschiarabohogirl

Promit să revin cu impresii și poze soon…

Every summer has a story…promit să revin cu poze și impresii cât de curând și poate ne vedem la Cluj între 4-7 august!

 

Kisses, LU

