Neața tuturor…ce friguț e azi în Oradea! Bine că e cald în sufletele noastre, nu?

Ei, azi vreau să vă povestesc despre cum a fost la Untold și vă mărturisesc că deja aștept ediția următoare.

joy

În primul rând, ediția aceasta a fost mai bine organizată ca și prima din punct de vedere al aceesului pe stadion. Se pare că organizatorii au învățat ceva din prima ediție și nu au vrut să repete edpisodul primei zile în care am așteptat destul de mult să ne fie permis accesul spre mainstage, dar și ultima zi în care nu s-a putut ieși din cauza căilor de acces care nu erau suficiente.

Un alt plus e faptul că anul acesta au fost mai multe zone în care să îți umpli timpul,  mie mi-a plăcut standul celor de la H&M, Iulius Mall și ideea de a deveni transilvănean în 5 minute a fost faină…

Mie mi s-a părut că totul s-a mișcat mai repede, personal cred că au fost implicați mult mai mulți voluntari ca și anul trecut, daaaar au fost poate de 2 ori mai mulți festivalieri!

13882372_1139813519419920_2449054647129208674_n

Singurul lucru care mi s-a părut mai spectaculos anul trecut au foat artificiile…aaaa și așteptam un live stream!

Acestea fiind spuse hai să vorbim despre artiștii pe care așteptam cu nerăbdare să-i văd…

În prima zi pe mainstage am ajuns la James Arthur…apoi a urmat Faithless, de la care eu așteptam mult mai mult…au compensat însă fetele de la Nervo, Fedde le Grand, Tiesto și Dimitri Vegas & Like Mike…

Ziua 2 a început pentru mine cu unul dintre cele mai tari momente ale festivalului care a aparținut celor de la SCOOTER.

scooter

Au urmat apoi alte nume grele Dannic, Galantis, bineînțeles HARDWELL și Tujamo care a încheiat showul…

galantis

hardwell

 

Cea mai faină zi a fost pentru mine sâmbăta, fiindcă după Twoloud și W&W așteptam să-l revăd pe ARMIN…și a fost un show de zile mari care a ținut de la 2.30 (țineți-vă bine!) până la 7 dimineața…deși sunt fan Armin de zeci de ani, îl ador tot mai mult pentru ceea ce face și modul în care își iubește fanii…a fost prima dată în cadrul unui show când am simțit fiori pe șira spinării și mi s-a făcut pielea de găină, are ceva magic băiatul ăsta pe bune…

arm

armin
Dimineața perfectă

the one and only

Eh, în ultima zi am ajuns chiar la finalul showului susținut de Ella Eyre…dar eu așteptam să-i văd pe  Lost Frequencies, Afrojack, Martin Garrix și Ummet Ozcan…și la final cu greu ne-am dat  duși de pe stadion…e așa un feeling ciudat când se termină și ziua de luni e așa urâtă…

lost frlost

garrix

final

Deși inițial ne-am promis să vedem și alți artiști nu ne-am putut dezlipi de mainstage…dar nu regret nimic!

Joia trecută începea nebunia și eu încă sunt „sub influența ” Untold…am o gramadă de playlisturi pe repeat…și nu vreau să se termine!

Cam atât, cuvintele sunt de prisos…hope to see u next year!

Kisses, Lu

 

 

