Hello beautiful people!

Ce faceți voi?

Nu știu cum se face dar în ultima perioadă de fiecare dată când vreau să scriu un articol afară plouă…sau poate am eu mai multă inspirație când plouă!

Azi vă povestesc despre cum m-am îndrăgostit…haideți să vedeți despre ce e vorba!

M-am îndrăgostit de MINI…și m-am tot gândit de când s-a născut pasiunea asta nebună.

Vă mai amintiți mașinuța aia galbenă a lui Mr. Bean? Ei bine despre Mini era vorba, și da  atunci când am văzut-o prima dată m-am îndrăgostit… grav și iremediabil.

Și fiindcă se spune că dacă îți dorești ceva cu ardoare tot universul concură la realizarea dorinței, ei bine universul a lucrat perfect și anul acesta a fost plin de surprize …

MINI a fost „inelul de logodnă”, a venit fix vinerea dinaintea nunții și a fost cireașa de pe tort, deoarece evenimentul nu ar fi fost complet! De ce? Cei care mă cunosc știu că eu sunt o fire nebunatică și rebelă, dar sigur nu știu că eu aveam o mare dorință legată de nuntă și de MINI…o să râdeți, dar voiam ca în ziua cea mare să fiu eu cea care conduce (măcar în drum spre sala de evenimente!), bineînțeles un Mini…și fiindcă am cel mai scump iubit din univers , pardon SOȚ, acest lucru a devenit realitate…nici nu cred că vă puteți imagina cât am fost de fericită, e greu de descris în cuvinte. Cert e că în ziua nunții am fost o mireasă foarte relaxată și m-am putut bucura pe deplin de eveniment…cam asta e povestea cu MINI-uca mea.

bridemini-showwed

Dar hai să vă spun și câteva impresii  despre Mini Cooper S…În primul rând mașina am configurat-o cu Alex (soțul meu!) și e exact ce mi-am dorit atât la interior cât și exterior.

De motor nu vă povestesc foarte multe, vă spun doar că are 2 l benzină este 100% BMW și este „o mică operă de artă”, cum bine spun cei de la AutoBild …Am vrut neaparat o mașină cu 5 uși fiindcă mie una mi se pare cea mai practică! Ținuta de drum e incomparabilă cu ceea ce am condus până acum, iar mașina e foarte agilă datorită suspensiei adaptive. Ceea ce îmi place cel mai mult, (exceptând sunetul evacuării pe modul sport!) e „showul de lumini”, mă refer la lumina ambientală și cea de la uși, dar și sistemul audio Harman Kardon…mai am însă multe de descoperit la noua jucărie.

Deocamdată nu am reușit să mergem decât la Cluj, dar plănuim cât de curând o primă excursie…oricum încă trebuie să mă obișnuiesc cu mașina fiindcă are acel feeling de Kart…și efectiv trebuie ținută în frâu…

Vă las mai jos câteva poze făcute și promit să revin cu impresii!

 

Vă mai spun că nu dau 2 bani pe normalitate…trageți voi concluziile!

Hugs, Lu.

 

Pics Lu&Alex

