În penultimul articol vă promiteam că o să revin cu poze de la ședința foto din Barcelona. Ei bine, imediat după nuntă îmi doream ca sesiunea foto să se desfășoare pe plaiuri mioritice, mai exact la Sibiu la Castelul de lut Valea Zânelor…dar cum socoteala mea nu s-a potrivit cu schimbările meteo a trebuit să amânăm, moment în care am decis că dacă tot nu o putem realiza la momentul respectiv,  să caut și o altă destinație.

Acestea fiind spuse, nu am stat prea mult să cugetăm și am ales să mergem în Barcelona.  Dacă stau bine să mă gândesc e destinația perfectă, ȘI nu doar pentru poze, din punctul meu de vedere…are plajă, parcuri, clădiri istorice și lista poate continua…deci în concluzie a meritat așteptarea și acum, că am primit pozele, îmi pare bine că așa s-a nimerit.

Am plecat miercuri și ne-am întors sâmbătă la 00.00. Ziua de joi a fost dedicată în totalitate pozelor, și deși nu am prins o vreme așa de însorită cum mi-aș fi dorit sunt mulțumită de ce a ieșit. Ca și locații, am ales Plaja Brceloneta, Port Vell, Bari  Gotic, Basilica Santa Maria del Mar, Parc de la Ciutadella, Parc Guell, Sagrada Familia…a fost funny, am avut și peripeții, poze cu turiști, multe felicitări, într-un cuvânt a fost grozav.

Vineri a plouat, eu și Alex am vizitat Sagrada Familia, iar apoi am fost cu toții în Mercat de la Boqueria și am mai făcut câteva poze la MNAC.

Vă las mai jos o parte infimă din poze, cu precizarea că deși nu credeam a fost foarte obositor, am umblat 19 km în ziua respectivă, am făcut o mică pauză dupămasa ca să mâncăm, după care am ieșit iarăși pentru nocturnă …

Nu în ultimul rând trebuie să le mulțumesc celor 2 fotografi, Gigi și Crina (Hello Media), pe care îi recomand cu drag .

Vă pup tare tare, Lu

Luciana & Alex-5Luciana & Alex-6Luciana & Alex-15Luciana & Alex-19

Luciana & Alex-42Luciana & Alex-11

Luciana & Alex-32

 

Luciana & Alex-56

Luciana & Alex-27

Luciana & Alex-94

Luciana & Alex-173Luciana & Alex-107

Luciana & Alex-178Luciana & Alex-104Luciana & Alex-119

Luciana & Alex-164Luciana & Alex-195Luciana & Alex-200Luciana & Alex-194

 

Luciana & Alex-204

Luciana & Alex-215Luciana & Alex-240

Luciana & Alex-221Luciana & Alex-219Luciana & Alex-251Luciana & Alex-281Luciana & Alex-266Luciana & Alex-278

Luciana & Alex-250Luciana & Alex-259Luciana & Alex-265Luciana & Alex-267Luciana & Alex-284Luciana & Alex-302

Luciana & Alex-305

Luciana & Alex-318

Luciana & Alex-312Luciana & Alex-310Luciana & Alex-334

Luciana & Alex-340Luciana & Alex-343

Luciana & Alex-297Luciana & Alex-349Luciana & Alex-356

Love you till the moon and back…thank God I found you Alex!

 

Photo credit: Hello-Andrei Crina & Gigi ( find them on Facebook)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

