Fiecare zi își are drumul ei și fiecare drum poate deveni o poveste reușită„.

Așa începe invitația pe care am primit-o în 22.05 din partea celor de la Auto Transilvania Cluj de a lua parte la Mini Experience. Evenimentul urma să se desfășoare pe parcursul a trei zile, mai exact în perioada 07.06-09.06 în Cluj Napoca, în intervalul orar 9-12.30 sau 14.30-18. Fiindcă nerăbdarea mea era la cote alarmante am ales să merg în prima zi, respectiv miercuri de la ora 14.30.

Am ajuns printre primii la eveniment, lucru care mi-a dat posibilitatea să fac poze în voie și să urc în toate exemplarele care urmau să participe la test…lucky me!

Este vorba de 8 modele din gama Mini mai exact: 1 Mini John Cooper Works (Spiritul liber), 2 Mini Cooper S cu 3 uși și unul cu 5 uși (Individualistul), 3 Mini Countryman Cooper S All 4, Cooper SD All 4  și Cooper D All 4 (Aventurierul) și 1 Mini Clubman Cooper S All 4 (Gentlemanul)…modele ce oferă o experiență completă și diferită aș putea spune. Fiecare vine la pachet cu o personalitate versatilă și din punctul meu de vedere cu siguranță unul dintre acestea îți va satisface toate exigențele. Trebuie doar să decizi ce îți dorești în momentul în care urmează să conduci, sau de ce nu, să achiziționezi un automobil Mini… distracție, precizie, control, stabilitate, flexibilitate, spațiu.

În ceea ce privește traseul ales de către organizatori eu zic că a fost destul de ok fiindcă îți dă posibilitatea să vezi cum se comportă mașina și în urbe, și în curbe, dar și în linie dreaptă…mai exact am plecat din Cluj spre Turda urmând să luam masa la restaurantul Sarea’n bucate, lângă Salină, iar întoarcerea avea să fie pe autostradă.

Primul model testat de mine a fost bineînțeles JCW, cel mai cel motor din gama Mini care dezvoltă nu mai puțin de 231 cp, un fel de lup în blană de oaie dacă îmi permiteți comparația…mașina mi-a plăcut maxim din toate punctele de vedere. Pentru mine JCW este fun, super stabilă, agilă ca o felină, cu o precizie de ceas elvețian, un kart cu care te poți da și înafara circuitului…mi-a întrecut toate așteptările deși nu am putut să o exploatez la potențialul maxim, și nici nu prea ai cum doar pe șosea. Personal nu cred că are cum să te dezamagească…singurul ghinion a fost vremea capricioasă, lucru care nu mi-a permis să merg cu ea cabrio…

Pe traseul Cluj- Turda am făcut 2 opriri în care am schimbat mașinile…

Astfel , am trecut pe un Contryman S și apoi SD, mari, stabile, flexibile. Între aceste 2 modele diferențe majore nu am simțit, dar ca o remarca motorul pe benzină sună mult mai bine.

Am ajuns în Turda, mai exact la restaurantul Sarea’n Bucate, lângă Salina Turda, o locație superbă și relativ nouă de care eu una nu știam, care are acum și pensiune și crama La Salina. Aici am servit ceva destul de rapid fiindcă nu era loc de zăbovit, dar super gustos, apoi am schimbat impresii, am facut poze și ne-am pregătit de întoarcere…ce pot să vă spun este că m-am simțit minunat și timpul a zburat pur și simplu!

Ultimul model testat a fost Clubman S All 4, care m-a impresionat plăcut la condus, dar cât privește designul exterior nu pot spune ca sunt cel mai mare fan…

Nu știu exact ce aș mai adăuga, per total totul a fost fain și bine gândit…poate dacă era posibil era binevenit un tur pe un cartodrom, dar nu sunt la curent cu astfel de circuite în Cluj…so…😊

Pentru mine a fost prima experiență de acest gen și mă bucur că am acceptat, cu siguranță aș mai merge și vă recomand și vouă acest lucru dacă sunteți fani ai mărcii Mini, și nu numai…poate veți avea parte de o surpriză care vă va schimba prejudecățile… cu siguranță există un model în familia Mini care se pliază perfect personalității dvs și abia așteaptă să vă cunoască. 

Concluzia zilei: If you want to Be different, you gotta try (or buy) a MINI!😍

Mulțumesc Autotransilvania Cluj pentru Mini Experience!

Vă pup tare, Lu.

Photo credit: ME and @Clau Morar

 

